Andreasls Skrevet Mai 16, 2020 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2020 Hei. Jeg finner ikke beholderen for å fylle på servoolje på Avensis 05, T25, bensin. Rattet har blitt tyngre å svinge med, speedometeret har sluttet å fungere og det er en oljelekkasje som jeg ikke vet hvor kommer fra. Noen råd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 16, 2020 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2020 Såvidt jeg kan se så har denne elektrisk servo. Du bør nok sjekke om multireima er på plass ellers så er det store muligheter for at bilen ikke lader. Dvs defekt dynamo. Identifisering av oljelekkasje over nett er nytteløst. Det må vaskes rent og deretter se hvor olja kommer fra. Andreasls reagerte på dette 1 Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreasls Skrevet Juni 3, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2020 På 5/17/2020 den 12:07 AM, opelduude skrev: Såvidt jeg kan se så har denne elektrisk servo. Du bør nok sjekke om multireima er på plass ellers så er det store muligheter for at bilen ikke lader. Dvs defekt dynamo. Identifisering av oljelekkasje over nett er nytteløst. Det må vaskes rent og deretter se hvor olja kommer fra. Hei. Tusen takk for svar. Jeg skal sjekke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreasls Skrevet Juni 3, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2020 Det stemmer at det er elektrisk servo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg