Jimmy Skrevet Mai 10, 2020 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2020 Hei, jeg har et problem med nærlyset på min passat 2007 modell. Det er ikke Xenon, helt vanlige halogenpærer. Problemet er at lysbilden er veldig dårlig, lyser veldig kort fremfor bilen og ikke så sterkt som tidligere. Jeg har byttet pærer - hjalp ikke, sjekket spenning i kontakt - 12V alt ok, har også prøvd justere høyde på lampene - hjalp ikke. Jeg har prøvd å snu pærene i innsatsen, da jeg trodde kanskje disse blitt satt inn feil, men det hjalp helder ikke. Nå vet jeg ikke hva mer som kan testes, noen ideer? Tror kanskje det kan være noe med hvordan pæra er satt i, men finer ikke ut av det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 10, 2020 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2020 Tipper prosjektoren er møkkete på innsiden, isåfall må lampene ut og vaskes innvendig. Alternativt et glassene dine veldig matte. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimmy Skrevet Mai 10, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2020 Hei, takk for svar. Glasset på lampene er ikke særlig matte. Høres ut som det er en god ide å rengøre lampene ja. Prøver når været blir bedre =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg