Ruzle Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Noen andre enn meg som har opplevd følgende med sine vectraer? Elektriske feil, blant annet hengerfeste kablene, sentrallås feil, pærene i lyktene går.. generel feil med elektriske systemet.. Sikringer flyr støtt og stadigt. Venstere felg foran må etterstrammes flere ganger. (Løsner) Vannlekk i bagasjeromm.. (antenna)? Instumentene slokner... Bunnpanna flyr t helvette.. Kansje min skyld da men.. :P Liten metall lyd når man snurrer på rattet.. Potta faller av (ruster vekk) Bruker generelt jævlig mye bensin.. Kan godt fortsette, men det har jeg ikke tid til.. Jeg lurte spesielt på om noen vet hva som kan være feilen med el.systemet.. Fant ut at det var noe krøll med strømmen t hengerfestet, men fjerna hele kabel opsettet dit.. Men det er fortsatt en feil.. Hva kan det være? Må jeg for eksempel bytte hele kabelpakka som går bak til bagasjen? Fortell litt om deres problemer.. Så er det lettere å finne feilen(e).. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Hadde litt sirkus i baklysene på opel'n jeg hadde tidligere, viste seg å være skade på noen ledninger i bagasjerommet. teipet rudt hver enkelt skadde leder, å dermed var det i orden :) Hadde en del feil med sentrallåsen, enkelte dører som ikke ville låse seg hver gang, dørene låste seg, helt uten videre, for å så låse seg opp igjen, feilen der var defa alarmen, koblet bort den, da ble det bra. Hadde simons effektanlegg på bilen min, fungerte ok, å rusta ikke. Det med felgene vet jeg ikke sikkert, men kan det være at boltene er av annet metall en de andre??kan hende de skrur seg ut da..... Byttet plugger i det siste? Min brukte nesten 1 liter på mila, bytta plugger, å vips: nede på 0.7 med en gang. Mvh Puff (tidligere vectra 2000 eier) Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Morra til en kompiss har 91mod 2.0i vectra A. Bruker rundt 0.7->0.8 på mila på blandet kjøring. Problemer på den har vært at sentrallåsen ikke låser opp pasasjerdøra, rusta hull i potta og såklart .. rust i kanaler og hjulbuer. Utover dette så har den bilen vært uten problemer. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet April 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Okey, så problemet ligger i det kabel infernoet som er i bagasjen.. hihi Brått låste dørene seg når jeg dro litt i en kabel se.. kan tru jeg skjønte mye da.. hihi takk for tipset om å teipe rundt.. Bilen er på oppretting nå. De skulle se på kablene også.. men hvis de ikke skjønner noe så teiper jeg hele møka :) Kan ikke boltene være av et annet metall? Tror faktisk de er det se. Men kameraten min med lik vectra hadde samme problem, venstere fremhjul løsner.. Snodig at det bare er det hjulet, siden det er like bolter overalt da.. Måtte legge til bensinforbruket også.. byttet faktisk plugger her for litt siden.. i vinter.. er det andre ting som kan gjøre at den bruker for mye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Hvor mye er det den bruker på mila da? Min gikk opp etter jeg satte på 17" med 215 dekk. Sjekka luftfilteret da? kan være det som ødelegger litt. Eller det kan være høyrefoten :D Mvh Puff Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet April 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Hihi.. ja det er dyrt å kjøre med bre`e dekk.. Og høyerefoten har nok litt av skylden.. (bytta luftfilter for litt sida også..) får teste å gi på litt mindre da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Hehe, kan prøve det, men det er da ikke alltid så enkelt det heller.... virker som om alle skoa jeg kjøper har myyyye bly i høgrefoten....:D Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet April 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 hæhæ :D problemet er at 2 gir på vectraen går langt.. må jo lissom dra ut giret hver gang.. hihi :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Hehe, kjenner til det problemet, 2000'n min gjorde 100 i 2, da slo sperra inn, 150 i 3 200 i 4, prøvde ikke i 5 da :D Familien hadde en ascona 1.6S tidligere, med 4 trinnskasse....hehe, det var langt 2. gir det!!! fikk pressa den opp i 120. Fikk ikke så stort mere i 3 eller 4 da men.:D Et annet problem jeg hadde var å gire fra 5 til 3. gir, da gikk forbruket ganske bra opp, men morsomt var det !!! Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet April 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Hehe! Sjukt lange gir egentlig.. min har jeg hatt i 110 på 2 gir.. da ula det helt villt asso haha :) stakkars motor.. Tror jeg skal jobbe ganske bra for å få ødelagt den motoren som sitter i min nå.. Har hørt at det var noen som prøvde men som ikke klarte det.. hihi Ganske imponerendes asso! I morra får jeg igjen bilen min.. forhåpentligvis uten en eneste bulk og nesten hel-lakert :D De skulle se på elektronikken også, så jeg håper de har klart å finne ut av problemene :D Hvis de har det er jeg overhappy asso :D Da kommer jeg til halden-treffen med ett brett smil ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Må vel lakkere litt i år jeg og, ikke helt fornøyd med lakken. Får håpe de finner ut av el feilen, irriterende feiler det der.... Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet Mai 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Den ble strøken :) ikke en eneste bulk eller ripe :D digg asso! Menneh han skjønte ikke noe av elektronikken.. den funker som den skal sa han hehe.. jaja den funker jo nå da så.. får se om det skjer noe mere .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 jau, og etterhvert så brenner hele bilen ned... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet Mai 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Originally posted by Tape-R jau, og etterhvert så brenner hele bilen ned... Ja selvsagt! Det kalles ikke opel for ingen grunn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg