kaahof Skrevet April 12, 2020 Rapporter Share Skrevet April 12, 2020 Må skifte clutch og svinghjul på en passat b7(2011mod).Bilen har start/stopp funksjon. Lurer på om jeg kan sette inn svinghjul uten dette, da det er betydelig billigere, og ser ikke helt hensikten med start/stopp heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 12, 2020 Rapporter Share Skrevet April 12, 2020 Start/stop har ingenting med svinghjul å gjøre, det sitter i motorstyringen. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaahof Skrevet April 12, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2020 Det står "for bil med start/stopp funksjon på en type svinghjul. Mener du at jeg kan kjøpe hva som helst, bare det passer til motoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 12, 2020 Rapporter Share Skrevet April 12, 2020 Hvorfor det står det, kan jeg ikke svare på. Du må krysse det med original nummer, da det forekommer ekstremt ofte at det er feil i delekataloger til uavhengige. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg