Lethal Skrevet April 25, 2004 Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 Nå er Motorfestivalen 2004 tilbakelagt. Jeg og noen flere fra "AG crewet" dro innover for å titte, og jeg må si jeg synes det var verdt hver krone. Det var veldig mye fint (og noe ikke så fint) å se inne i messe hallen, samtidig som det skjedde veldig mye bra utenom også. Alt fra Offroad kjøring til Burnout-show og rally sprint :D Jeg synes virkelig Rally sprinten var noe eget, en slik Ascona B 400 som var med der skulle jeg gitt mye for! :D Offroad kjøringa var også utrolig artig, helt sykt å se de bilene, og ikke minst den kjempe svære hummeren klatre opp blant buskeleggene. Her er noen bilder fra Lørdagen, og flere bilder vil bli lagt opp på http://www.akutt-galskap.com Frisk satsing av Ascona B 400 :D Lurer på om det var en viss Yamaha eier som ble litt svett her ;) Kjempe pen Mini! Rice ;) Gromt For en lakkering !! Crosser førerne kan umulig være psykisk friske ! ;) Mange som koste seg i sola Frode Englund svir gummi :) Kø, kø og mer kø! Har som sagt flere bilder, men de kommer på http://www.akutt-galskap.com snart! Mvh Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 25, 2004 Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 Feet den minien, er det stasjonsvogn? Taksenka 142 med ringens herre motiv, ehh.. Er det bare meg eller er det kid-a sin scirokko som står bak der på bildene av den gromme Ascona B 400en.. Gleder meg til det kommer flere bilder på akutt-galskap, gikk glipp av motarfestivalen :( Hater å jobbe Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Originally posted by Nikdev Er det bare meg eller er det kid-a sin scirokko som står bak der på bildene av den gromme Ascona B 400en.. Yepp! Visste ikke at rallyet skulle gå der, og ingen som ba meg flytte den :( Søndag derimot taua de vekk bilene som stod der før rallyet ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 For en LYD på den Asconaen. Jeg stod rett ved mål, så når de breia'n rundt dekkene fikk jeg lyden rett i trynet... heh, var sykt. Er det ingen som tok bilder av den Golf mk1'en som stod der? Rimelig original, men HELT strøken, senka 80mm og Borbet felger? "Trenger" nemlig noen bilder av den. SOm du sa, det var verdt hver krone... nesten mer morro enn Gatebil. Likte offroad-kjøringa. Morro...! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 :D Save As/Lagre Som Whee ! Helgeaktiviteter. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Hvorfor sto jeg ikke opp tidligere pg dro dit....?? Var jo på streetmeet.... :rolleyes: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Originally posted by Laaars For en LYD på den Asconaen. Jeg stod rett ved mål, så når de breia'n rundt dekkene fikk jeg lyden rett i trynet... heh, var sykt. Er det ingen som tok bilder av den Golf mk1'en som stod der? Rimelig original, men HELT strøken, senka 80mm og Borbet felger? "Trenger" nemlig noen bilder av den. SOm du sa, det var verdt hver krone... nesten mer morro enn Gatebil. Likte offroad-kjøringa. Morro...! Denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Jepp, den ja :) Utrolig fet! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Originally posted by Laaars Jepp, den ja :) Utrolig fet! Stod den lekre dama med bootyen midt imot meg, men jeg venta til a hadde gått bort med å ta bildet :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Det er bra... kan ikke ha damer som står i veien! ;) Åssen gikk det med Asconaen som breia så sinnsykt under rallysprinten? Den dytta bort en vogn eller no? Rett inn i noen biler eller? Når jeg var der på Søndag ble alle biler fjerna derfra, lærte kanskje litt da. heh :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg