Mad_Maxx Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Mulig å regge disse i norge da? Har sikkert vært skrivi før, men jeg er trøtt å gidder ikke å lete... :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by Mad_Maxx Mulig å regge disse i norge da? Har sikkert vært skrivi før, men jeg er trøtt å gidder ikke å lete... :) Kanskje. De to som allerede finnes er regget på motorhistorisk, men etter at de nye reglene kom - kanskje, kanskje ikke? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råtassen Skrevet August 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Jo det stemmer......mittre vegg sprakk....... Deretter var det sprekk i en kanal i den nybygde blokka....... Etter det var det en ny lekkasje i blokka...... Nå (4. gang) håper jeg alt virker, men har kun standard motorblokk. Værstingblokka kommer først til våren! Har blitt mye jobb nå. Det er mye som gjenstår før det er noe vits i "vise" frem bilen etter at den har stått i nesten 2 år. vaske, polere, justere karosseri, finne noen elektriske feil......skaffe dekk, EU kontroll, 4-hjulskontroll osv........TTT MVH Siter RE-Amemiya ---- ROY-Hva med meg a 3 rotor power 1986 Rx7 Drifter (FD motor) 1993 Mazda 323 GTR 1990 JC Cosmo 20B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 veldig fin bil det der.skikka litt på den i går(streemeet).er ikke en bil man ser hver dag:) Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Originally posted by mx6 veldig fin bil det der.skikka litt på den i går(streemeet).er ikke en bil man ser hver dag:) ? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng ? Tror han mener kikke :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Originally posted by quack Tror han mener kikke :) Ah. Jeg er ikke god i snakke SMS. Takk for oversettelsen. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joskr Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Hei. Alle Cosmo(JC) er nok det. Min også, og den kommer neste uke ! Råtassen har skrudd "så det tyter ut av øra". Han får kommentere selv..." jeg sier ikkenoe' ":D mvh Cosmo kommer og med manuel girkasse, men fordi bilen egentlig er en luksus bil, er dette veldig sjeldent. Det finnes ytterst få cosmoer med 20b motor og manuelt gir, og det finnes kun i sports utgaven, som det er solgt færest av. majoriteten luxury er en ren komfort bil, med mykere understell og alt tenkelig ekstrautstyr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Her drar vi opp en tråd som er over 4år gammel :) Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Cosmo kommer og med manuel girkasse, men fordi bilen egentlig er en luksus bil, er dette veldig sjeldent. Det finnes ytterst få cosmoer med 20b motor og manuelt gir, og det finnes kun i sports utgaven, som det er solgt færest av. majoriteten luxury er en ren komfort bil, med mykere understell og alt tenkelig ekstrautstyr. Hei. Alle Cosmo har automat mener jeg . Om du vet om en som er fabrikklevert med manuell, vennligst send meg chassisnummeret. Noen har satt inn manuell etterpå, men fra fabrikk er det KUN levert med automaten. Ikke ett kvekk om manuell i workshopmanualen heller. ..jeg tror du er på tynn is med manuell-påstanden din. Og tråden er 4 år, men det er jo det som er fint med forum. :ratatatat =) Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg