Bustadm0 Skrevet Mars 11, 2020 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2020 Hei. Jeg skal nå prøve å beskrive en feil på min Ford Connect t220 2008-modell. En dag misttet jeg mye motorkraft på den og Check- Engin light begynte å lyse. Nå har jeg tatt oljerens og byttet oljefilter og og diselfilter for å teste det, men utan at det hjalp. Gule motorlampen lyser fortsatt og jeg har veldig liten motorkraft i lavt turtall, og kommer mere motorkraft når turtallet bikker rundt 2000 omdreininger/min. Det kommer også en høy klakke-lyd som øker med turtallet. Håper deres ekspertise her på forumet kan hjelpe meg! På forhånd Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 11, 2020 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2020 Eneste riktige er å ta en diagnose. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg