Erica123 Skrevet Desember 20, 2019 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2019 Har en BMW e90 2007 modell 320d som ikke vil starte. Bilen reagerer ikke i det hele tatt når jeg prøver å åpne den m nøkkelen. Å den vil ikke ta i mot nøkkelen når jeg skal prøver å starte bilen. Alt er helt dødt. I tillegg til at den slår seg av mens jeg kjører, så stopper jeg. Så kommer tenningen på igjen etter noen minutter. Det er blitt byttet batteri og relé. Men problemet blir bare værre. Noen som vet hva problemet kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 20, 2019 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2019 Sjekk jordingskabelen som går mellom chassie og motor. Må under bilen, på venstre side av motor/gir helt i bunn av torpedovegg. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg