S00lan Skrevet November 12, 2019 Rapporter Share Skrevet November 12, 2019 Jeg har en golf som ikke er helt god, i det siste så har ABS lampa og ESP lampa starta og lyst, de kommer og går som de vil, skrur seg av og på selv når jeg driver og kjører. Når jeg skrur på bilen så lyser ABS lampa i noe få sekunder men skrur seg av når jeg kjører og plutselig etter og ha kjørt i noen minutter så starter da ABS og ESP lampa og lyse også kan de forsvinne igjen, også komme tilbake igjen. Noen som har vert borte i den samme feilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 13, 2019 Rapporter Share Skrevet November 13, 2019 Kan være en ABS-sensor som er dårlig, evt dårlig reluktor. Kan også være bremsetrykksensor i ABS-sentral, men for å få korrekt svar er det kun diagnose som teller ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S00lan Skrevet November 14, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2019 Mange takk for svar. Da skal jeg få noen til og sjekke det opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg