Knut H. Ødegaard Skrevet November 1, 2019 Rapporter Share Skrevet November 1, 2019 Hei. Jeg har prøvd å ta av grillen på vår 2016 Ignis (den modellen som selges nå) - men jeg får den ikke av. Skal montere noen ekstralys. Jeg finner to skruer og fire plastpropper, men den henger fast i støtfangeren under. Hva må man gjøre? ta av hele fangeren? Eller finnes det noen lure triks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet November 1, 2019 Rapporter Share Skrevet November 1, 2019 Ja du må demontere hele fangeren Knut H. Ødegaard reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut H. Ødegaard Skrevet November 17, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2019 Har du noen tips hvor festeskruene sitter, jeg fant som sagt 2 skruer pluss 4 propper oppe, men har ikke lett enda under støtfanger. Hvor sitter skruene...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet November 18, 2019 Rapporter Share Skrevet November 18, 2019 Det er ganske lett å ta av fangern. Noen klips/skruer på toppen, samme under, også en per side ved hjulbue mot skjerm.. Legger ved beskrivelse: Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut H. Ødegaard Skrevet November 19, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2019 Tusen takk! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut H. Ødegaard Skrevet Desember 9, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2019 Du har vel ikke tilfeldigvis også tilgang til el-skjema? Jeg skal montere noen ekstra ryggelys (de originale er jo elendige...) og det er greit å vite hvor kabelen går frem til bakluka, og hvilke farger som brukes til ryggelyset.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg