ravileoh Skrevet Oktober 1, 2019 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2019 Låsen i bagasjerom oppfører seg rart. Ved låsing høres et dobbeltklikk - først låses det og rett etter låser det seg opp igjen slik at låsen står i halvstilling og luken skrangler. Når jeg begynner å kjøre, begynner låsen å jobbe - sannsynlig vis i forsøk på å låse, men det lykkes ikke. Forsøkene fortsetter ei god stund og lager mye irriterende låt. Noen som har vært borti denne feilen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Oktober 1, 2019 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2019 Om den ikke går lås så er det nok defekt mikrobryter låsekasse. Evt lednings brudd mellom bakluke og bilen. Ta en diagnose så ser du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ravileoh Skrevet Desember 10, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2019 Takk for tipset! Høres fornuftig ut. Problemet mitt er håssen jeg skal få demontert innerpanelet på bagasjeluka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Desember 10, 2019 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2019 Du har noen skruer rundt der,så er det festet i noen klips sitter litt godt. Du må ta av airbagmerket på siden er en skrue der, da kommer du til heile ledningsnettet. Er ofte der oppe på hjørnet det er brudd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg