Gå til innhold

Midtnorsk Street Legal Cup

Ranger emnet


salms

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir veldig spennende å se om været holder. Har vært utrolig skiftende i det siste :( Vi får håpe værgudene er med oss! Blir det så du stiller eller Vindal? Fått ut fingeren å skifta clutch? :D

Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107

 

x Mazda 323 GT-R -94

x Mazda 626 -86

 

Always listen to what a man says to you when he's angry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YES YES YES!!!

Sola skinner og jeg er så glad,

det er fordi jeg skal på drag idag!

 

Folkens, nå har værgudene gitt oss go'vær, dette er bare å hoppe i og gi seg med på, artig skal det vertfall bli for både oss som er publikum og deltakerne!

 

Ha en fin dag alle sammen! :D

Får man først smaken på gode biler,

så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det syns jeg var leit Vindal.. Hadde gleda meg til å se deg i aksjon. Så deg ikke på banen på Våler heller, åsså så tidlig hjemreise da??

Noe som skjer utover kvelden etter drag'et ikveld da?

Får man først smaken på gode biler,

så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke debutere for hjemmepublikum vettu :p fikk jo noen testdrag på stripa alikavæl med mat til gutta på enden osv! hehe

 

 

stor takk til Ozzzzt med supertid på s2'tvåan! gratulerer og takk til e30 Big og andre med europeere som lagde litt aveksling fra amcarene :)

07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;)

94 Audi RS2

77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++

98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser

08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ost

Jeg stiller! (...hvis jeg får tid, råd og bilen fortsatt går ;) )

Så da ut som den gikk den, godt også! ;) Du var alene om å "varme dekk" de første rundene med quattro, men ble til slutt så både stelth og impreza løsna opp litt de også.. ;)

Hvor mye ble det så du benka på Våler forresten? Så bilen sto opprigga der, var det ikke din det?

Får man først smaken på gode biler,

så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tvindal

kan ikke debutere for hjemmepublikum vettu :p fikk jo noen testdrag på stripa alikavæl med mat til gutta på enden osv! hehe

 

 

stor takk til Ozzzzt med supertid på s2'tvåan! gratulerer og takk til e30 Big og andre med europeere som lagde litt aveksling fra amcarene :)

Hehe, så du var sånn mat-taxi ja :D

Syns du skulle stilt jeg da, vært artig å sett om det funka no særlig, ikke at jeg tviler, for det hørest gromt ut, men en har ingenting å tape. Var ikke en kjeft som lo når imprezaen fikk stopp, han tok seg finfint inn igjen ;)

Må nesten takke cossien for beste warm-up da, selv om det bare endte med hjulspinn oppover stripa.. :D

Får man først smaken på gode biler,

så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tider/sluttfart på div grombiler da?

 

Ble ikke ferdig denne gangen jeg, men stiller nok neste gang! Får håpe det blir på flystripa da..

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var så vanskelig å høre noen slutt-tider der jeg sto, men det ble satsa friskt ;)

Du skulle kosta på deg turen oppover og titta på, var 70 påmeldte biler, alt fra mazda med wankel-turbo til de grommeste amcar'ene.

Ozt tok stilpoeng med å varme hjula med firehjulsspinn da :D

Får man først smaken på gode biler,

så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde beste tid helt til finalen. Da klasket en av støpejerns-monstrene til med 7.40...

 

Jeg ble nest raskest med 7,59 / 161.

 

'salms': Noen som ypper? ;) :)

 

 

Måtte jo varme/tørke dekkene før start. De tvinger jo oss til å kjøre gjennom en vanndam jo... *oppgitt* :rolleyes:

OZzzt zzzz

93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning

 

http://www.team-quattro.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ost

Jeg hadde beste tid helt til finalen. Da klasket en av støpejerns-monstrene til med 7.40...

 

Jeg ble nest raskest med 7,59 / 161.

 

'salms': Noen som ypper? ;) :)

 

 

Måtte jo varme/tørke dekkene før start. De tvinger jo oss til å kjøre gjennom en vanndam jo... *oppgitt* :rolleyes:

Imponerende.. Hadde tenkt å bort å prate med deg på baksida der, men det var så mye folk rundt bilen din..

Hehe, så du passerte på Berkåk ja, tenkte du hadde lyst å kjøre fra meg.. Men du var jo fornuftig og sånn du da.. ;) Pen bil du har.. Jobber ikke på es-tuning du vel?

Får man først smaken på gode biler,

så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

salms: Bare å komme å prate det. Jeg biter ikke. Ser kanskje ikke sånn ut, men jeg er helt harmløs ;)

Jobber ikke på ES-tuning nei, men de er mine faste trimmere og har gjort det meste på bilen.

 

spooz: Jeg veit ikke hva den raskeste runden ble jeg. Pudding hadde 'med' kamera ganske mange runder, så der går det an å finne ut... Burde være mulig å kjøre ned mot 1:10 med fri bane og litt mere satsing. Fortsatt på rene gatedekk!

 

raboc leverer igjen! thumpsup

OZzzt zzzz

93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning

 

http://www.team-quattro.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår