trummis Skrevet September 25, 2019 Rapporter Share Skrevet September 25, 2019 Hei alle! Jeg har noen store ting å flytte. Er det tillat å skru ut baksetene? Bilen er godkjent for 5 personer, men når jeg ta ut bakseten stemmer det ikke lenger? Hva er lov her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 26, 2019 Rapporter Share Skrevet September 26, 2019 Det er fult lovlig å ha færre seter i bil enn hva den er registrert med, men naturlig nok har du da heller ikke lov å ha med fler passasjerer enn det er sitteplass til. Det du ikke har lov til, er å sette inn flere seter enn hva bil er registrert for. Ta ut seter og flytt det du skal :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trummis Skrevet September 27, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2019 Hei takk for svar! Etter jeg har lest deres svar tenkte jeg: Selvfølgelig! VW- Sharan e.l. biler har demonterbar seter som salgsargument. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg