Gå til innhold

4 nye bilder av Accorden min

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Bilen så grei ut den, litt sprekkt i fangere og sånt, men ellers meget bra.

 

Nye felger ville jeg nok spandert, men ikke gjør noe med interiøret. Synes faktisk Honda dashen ikke er så ille i forhold til mange andre japsebiler produsert på 80-90 tallet. Instrumentene er akkurat som de skal være, gir litt BMW feeling ;)

 

Er mye bedre med et sånt orginalt interiør enn med slangehoder på girspak, wunderbaum overalt osv.

 

Honda lager de beste japsene etter min mening, bare synd de fleste trekker i feil ende.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spander på deg noen felger, opplakkeringer av fangere, lakk speilene, listene osv så du får litt "clean" look på den. Og pell av taterkula (hengerfestet). Da er mye gjort tror jeg. Og tett igjen hullene i bakluka etter emblemene som er tatt bort. Skal du gjøre noe med interiøret så bytt setene til noen seter fra en accord aerodeck om du finner det (ikke så lett kanskje). Mye bedre seter enn det sedanen ble levert med. Lisensiert fra recaro faktisk. Hvite instrumentskiver går vel ann å ha på. Har en kompis med en accord ca5 som har hvite skiver som er printet ut fra http://www.pauldesign.ru/honda Ser ganske ålreit ut faktisk.

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Felger er på gang.

-Samme med ny bakfanger og noe rustfjerning.

-Fjærene er B&G senkefjærer. Det er tilogmed "double wishbone" hjuloppheng; bilen var langt forut for sin tid.

-Interiøret skal få være i fred, så langt som stolene. Har liggende 2 stykk Sparco Sprint i kjelleren som jeg bare klør etter å montere.

-Synd med FWD, ja. Hadde det ikke vært for dét hadde bilen vært ultimat.

-Hengerfestet må gå.

-Samme med tåkelysa i bakfangeren.

-Speilene skal fortsette å være sorte.

-Det skal lakkes fra listene og ned etterhver (se signatur for hvordan målet med bilen er)

-Instrumentskiver er ikke helt uaktuelt.

-Litt rust finnes.

-Pappagutt? Not by a long shot! Billig bil, og betalt egenhendig av meg selv. Var kanskje litt ironi inne i bildet?

-Det utgår å selge den. Folk her oppe tror at disse bilene er laget av gull, og prisen er deretter. Har sett en -89 2.0i EX med knappe 200.000 km på telleren og manglende servicehistorikk, den gikk for 40.000 kroner! Dessuten liker jeg denne bilen. Den er "min". Forresten, dette er den *minst* rusta 3G-Accorden her i Tromsø, så det har ingen hensikt å kjøpe en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

Har du fått gjort noe med Audien da? Trenger vel penger for å finansiere oppgraderingen på Accorden?

Den lille Audifaen skal få stå å råtne på parkeringa til jeg plutselig får ånden over meg. Har egentlig ikke noe hastverk med å fikse den utakknemmelige, grådige, ustabile og feilproposjonerte stålrønna av en kvakksalverfanken. For tiden har jeg ikke det gallopperende bilbudsjettet, men etterhvert som tiden går er det klart Accorden får størstedelen av kaka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKal bli morro å se etterhvert som den blir ferdig. Legg for all del ut en tråd om bilen etterhvert som prosjektet går sin gang, med MASSE bilder. MASSE.....

 

Håper å kunne eie en accord ca5 om kort tid selv. Må bare få jobba litt å få solgt den bilen jeg har nå (umulig?)

 

Jeg lover å legge ut en prosjekt tråd etter hvert som jeg får skaffa meg en. Har en kollega som muligens skal selge en. 88 eller 89 modell 2.0 exi. Senka 40mm, 16" alu på sommerhjula, hvite instrument skiver 0sv. ganske pen bil, men har fått litt brunsyke i 2 av hjulbuene, men dette er bare overfladisk. Har sitti på i den bilen en tur, og da fikk jeg bare enda mer lyst på den. den er STIV. Han snakka om 15 tusen uten sommerhjula. Men han skulle ikke ha så mye ekstra for de. Bilen har vel gått en ca 200tusen og noe. Ser generelt ganske bra ut bortsett fra litt flekkrust i hjulbuene som sagt. Må da være et bra utgangspunkt for å bygge meg en fet accord dette? :D

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår