JohnKr Skrevet September 5, 2019 Rapporter Share Skrevet September 5, 2019 Ser at flere og flere biler kommer uten lyktspylere ... Har bestilt en ny 3008, den leveres ikke med lyktspylere. Er det nye bestemmelser eller er det ikke nødvendig med vask av lykter? Eller er det et miljøtiltak ift bruk av vindusspylerveske? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 6, 2019 Rapporter Share Skrevet September 6, 2019 Hvis lysstyrken er under et visst nivå er det ikke krav til lyktespylere. Nå er jo egentlig lyktespylerene ikke ment til vask av lykter, men aviser. Finnes en del høy-utstyrte biler som kommer med varme/vifte inne i hovedlampene som skal sørge for avising av hovedlampene, istedenfor lyktespylere. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnKr Skrevet September 6, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2019 Takker for svaret, tenker jeg meg litt om så forstår jeg at det må være slik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg