Jrnz0r Skrevet August 29, 2019 Rapporter Share Skrevet August 29, 2019 Hei. Noen som vet hvordan eg bypasser airbagen så eg slipper å få feilkode? Vet det går å bruke en resistor på a4, er det mulig på audi 80 også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 29, 2019 Rapporter Share Skrevet August 29, 2019 Stortsett er motstanden i en airbag 2,5 Ohm, så ved å sette inn en resistor kan man unngå lampe. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jrnz0r Skrevet August 30, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2019 Noen som vet hvor eg plugger inn resistoren? Under rattet? Inne med airbaggen? Ligger én kabel over pedalene, den er merket med 'airbag' på en tilhørende lapp, er det kanskje denne? Eller må eg finne en kabel som har to ledninger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 30, 2019 Rapporter Share Skrevet August 30, 2019 Spiller ingen rolle, men jeg anbefaler deg å ikke tukle med dette hvis du ikke er komfortabel med det og vet hva du driver med. Kødder du til dette med system spenningssatt og med airbag tilkoblet kan det i værste fall smelle. Viktig å merke seg, at ved å sette inn en resistor så simulerer du kun at selve kollisjonsputen sitter der. Har du feil på noen andre komponenter eller ledninger, så vil ikke varsling/feilkode la seg slette. Husk også at hvis den bilen skulle være utfor en ulykke hvor det er personskade i bildet, så vil det bli granskning hvis airbag ikke har fungert slik den skal, det kan føre til regress mot deg. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg