Peugeot207vti Skrevet August 27, 2019 Rapporter Share Skrevet August 27, 2019 Hei, har en Peugeot 207 1.6 vti 120hk. Sliter med at den til tider går litt ruskete, liker ikke oppoverbakker og stopper/dør når jeg kjører over 90 kilometer i timen. Da kjører jeg til siden, starter bilen på nytt og kan kjøre videre. Den ryker da en del av bilen, men blir borte ganske raskt. Leser ut koder og sletter hele tiden. Den jeg får flest ganger er p0014. Kjøpte derfor en ny VVT solenoid ventil. Prøvde med denne i går, men bilen ble da verre. Noen som vet hva det kan være? På forhånd takk! Mvh Erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 28, 2019 Rapporter Share Skrevet August 28, 2019 Bruker den mye bensin? Kan høres ut som den får alt for mye. Jeg ville ha startet med det enkleste. Er det lenge siden den fikk nye plugger etc? Hvordan står det til med registerreima hvis den har det? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg