Gå til innhold

7x14" felger til 6N

Ranger emnet


toomuch

Anbefalte innlegg

Prøver å få tak i 7x14" ET25 felger av typen Borbet T eller Brock B5, men forhandleren min sliter litt med dette. Borbet felgen var de tom for på fabrikken, å det var inntil 24 uker leveringstid(hadde tenkt å ha de på sommerdekkene) å Brock har han veldig dårlige erfaringer med importøren. Er det noen som har, eller vet om noen som har nye/ brukte til salgs? MÅ være 100%. PS gidder ikke å bestille fra utlandet.

BMW M3GT #133

YAMAHA R6

VW PASSAT stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom igjen Tommy, kjøp på ebay! Er litt trøbbel hvis det blir misforståelser slik det ble med meg, men om en uke så har jeg alle 4 RH cup felgene mine...

 

Du skal slite med å finne borbet T eller brock tror jeg... har lett ganske lenge. Jeg vil anbefale Colour Tuning siden de sender fraktfritt over hele verden og virket veldig seriøse når jeg kontaktet dem på email.

 

Men jeg ville også vurdert ebay.de som alternativ. Her er et eksempl. Regn med 100€ shipping kostnad for 4 felger.

 

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2474419419&category=40257

 

Vent til jeg får på mine 8x14 før du kjøper 7x14... jeg kommer til å ha ET20 på mine RH Cup... Jeg vil anbefale iallefall 7x14 foran og 8x14 bak...

Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned

*sold* Polo 1.4 16v

*dead* Polo 6N 1.6 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by toomuch

Jeg vet at det ikke blir godkjent, å jeg skal ha 7x14" foran og bak.

 

BULL !

8x14 får du godkjent......... (Polo4RS3 skal ha 8.5 & 9.5x14.. å han får det godkjent..).......

7x14 blir mindre pent.....

Msg Terminator... broren hans har 8x14 Borbet T til salgs...

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by toomuch

Hvor mye skal han ha for dem? ET? hvor bor han? er de 100%

Har fått klar beskjed fra biltilsynet, å det står i loven at HELE DEKKET skal ligge innenfor skjermen 30grader forover, og 50 grader bakover

 

når du kommer med TUV papirer så kan biltilsynet ikke seie noe............. annet enn å godkjenne felgene.....

 

msg Terminator.. var snakk om 8000... er ikke jeg som selger felgene........

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loven sier ingenting om felgen, MEN dekket skal være innenfor, så har du et dekk som "kryper" ned i felgen, så kan det gå.

 

Er det noen som har prøvd med 185/55 på 8" ?

 

8000.- for 4 stk. 8x14" var vel litt i dyreste laget, min forhandler skal ha ca 6000.- for 4 stk. NYE

BMW M3GT #133

YAMAHA R6

VW PASSAT stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører 9 x 16 på golf 2 - og heller ingen som har sagt noe ..

 

Så lenge du har tuv papirer på at felgene er godkjente så skal ikke biltilsynet ha mye de kan si.

 

Så sant ikke du må ha spacere da - for det mener jeg står at ikke er lov ...

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by toomuch

Loven sier ingenting om felgen, MEN dekket skal være innenfor, så har du et dekk som "kryper" ned i felgen, så kan det gå.

 

Er det noen som har prøvd med 185/55 på 8" ?

 

8000.- for 4 stk. 8x14" var vel litt i dyreste laget, min forhandler skal ha ca 6000.- for 4 stk. NYE

 

6000 med dekk ? såfall så er det ingenting å lure på.....

anyway..... 55 profil ?

40/45 er tingen.... 55 profil blir altformye gummi.......

 

å så lenge tuv godkjenne felg me dekk så kan biltilsynet sei lite..... (korfor tror du dei sitte å grine når dei må godkjenna ting så dei ikkje har lyst te....)

 

TUV

:cool:

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår