Golf 3 1,6 Bensin Skrevet Juli 10, 2019 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2019 Oljelampa i en golf 3 1,6 bensin pip og blinker så fort jeg starter bilen og gasser litt. Oljenivå er bra. Noen som vet hvor problemet ligger? Begynte etter jeg bytte en slange for lufting/retur av olja. Tips om hva jeg kan sjekke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 11, 2019 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2019 Altså blinker kun når du er over ~2000 omdr, ellers ikke? Er to trykkbrytere, en for under ~2000 omdr og en for over ~2000 omdr. Løs ledning på trykkbryter kan være årsak, eller defekt trykkbryter, eller faktisk at du har for lavt oljetrykk over ~2000 omdr. Siden dette oppstod etter at du byttet en slange, er det mest tenkelig at du har nappet av ledning til trykkbryter, sjekk over oljefilterholder. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg