Skodadama Skrevet Mai 30, 2019 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2019 Bilen min mistet plutselig kraft da jeg kjørte og motorlampen begynte å lyse gult samtidig kom antispinnyset på også. Vil plutselig ikke gasse ordentlig, og hopper bortover. Høres ut som den "hoster" fra eksospotta. Hele bilen rister mye på tomgang. Når jeg gasser slutter ristingen, men gassen så plutselig mister gassen futt. Noen idè om hva dette kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 30, 2019 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2019 Det ENESTE fornuftige du kan gjøre nå, det er å ta diagnose. Blir bare gjetting å antyde hva som kan være galt, for det kan være så meget, ei heller vet vi mer om bilen enn at det er en Fabia. Kan være plugger, coil, tom for bensin, kondens, registerfeil, sensorfeil osv osv. Ut fra din IP ser det ut som du bor/holder til i Oslo. Det finnes to personer der som tar diagnose, for symbolske kr. 100 :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodadama Skrevet Mai 30, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2019 Takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg