Sloeviik Skrevet Mai 14, 2019 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2019 Jeg har hatt en veldig kvass plystring fra turboen en god stund nå, tenkte det skulle være slik men føler den kommer oftere nå enn før (Har altså blitt værre.) Så jeg fikk bilen sjekket hos verksted. Fikk tilbakemelding om at lagrene i turboen er dårlige å vil antakeligvis ikke vare så lenge. Tenker da å få bytta turboen, så jeg lurer på om det er noen her som har gjort dette selv før? Og eventuelt har en brukende guide å dele? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mai 17, 2019 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2019 Nå har jeg ingen guid til dette. Men har du ikke gjort dette før så sett av en helg så går det. Du må av med manifolen den sitter med 8 bolter 10 mm så må du av med olje rør egr rør Løsne litt på eksosen så du får litt plass til å ta den ut. Du burde bruke løftebukk på jobben, eller få den løfta den opp på høye bukker. Turboen må skrues fra undersiden av bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg