Superpappio Skrevet Februar 28, 2019 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2019 Har en t5 der døren på passasjersiden ikke lar seg åpne. Har demontert benk og dørspeil, men klarer likevel ikke å åpne. Er det noen som har et triks for å få åpnet den? Har prøvd banneord og hokus pokus! Ingenting nytter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mars 1, 2019 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2019 Merkelig at hokus pokus ikke virker det gjør det som regel med meg. Pluss noen gloser? Det du må prøve er å komme til fra innsiden. Litt knot det der men det skal gå greit med litt innsatt. Så det du må gjøre er å av med panelet å der ser du ei plate som er festet der er det festa ledningsnett. Så må du ned med vinduet så må du ta av gummiproppene som sitter der, så må du nok bøye litt på plata så kommer du til dørmodulen på bilen. Og da skal du kunne åpne døra. Prøv å løsne den litt så blir det litt lettere. Er en del knot men det går med litt tålmodighet Det vil sikkert rykke noen klips på dør trekket men du skal klare det uten å skade trekket på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superpappio Skrevet Mars 1, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2019 Var sikkert litt uklar. Med "dørspeil" mente jeg trekket på døra. Litt knot å få av, men ganske greit. Ser låsen der, men å få den opp? Får også tatt av hendelen på utsida, men får ikke opp..... Grmff... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom1 Skrevet Januar 21, 2020 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2020 Hei superpappio. Jeg har samme problemet på min bil. Fikk du ordnet ditt problem og i så fall hvordan gjorde du det ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superpappio Skrevet Februar 27, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2020 Hei igjen. Ja, boret et hull igjennom dørstammen og dør og traff utrolig nok rett på den lille torksskruen på låsen. Løsnet den en kvart omdreining og låsen spratt opp. Ser om jeg finner noen bilder..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superpappio Skrevet Februar 27, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2020 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg