Sveinung Kristiansen Skrevet Februar 9, 2019 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2019 Har en blinkende glødetråd i instrumentpanelet på min 2002 VW Caddy. Leser meg frem til at det er en ECU error og at jeg kan prøve og lese av feilkoden med en OBD2 scanner. Har både blåtann utgaven, biltema vag scanner og sånn Kina obd2 scanner. Alle har så langt fungert. Men. Hva har jeg for dataport i min Caddy da? Link til bilde av dataport Og hvordan får jeg lest av feilkoder? Kan jeg få lest av feilkoder? Og om ikke. Og i tilfelle jeg har lest feil. Hva betyr blinkende glødetråd symbol i min 2002 Caddy 2K? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 9, 2019 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2019 Ja, du får lest ut feilkoder - og de leser du ut på normalt vis. Du skriver dine apparater så langt har fungert, altså har du brukt de før.?. Du bruker de akkurat likt i dette tilfellet. Antar du har KWP1281 eller 2000, men har ingenting å si for din del. Enten så støtter dine apparater protokollen eller ikke, det vet du først når du har prøvd. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinung Kristiansen Skrevet Februar 11, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2019 De har fungert på andre biler, men kontakten på denne 2002 caddy II (9K) har en annen utforming enn den vanlige obd2 kontakten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 12, 2019 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2019 Er fortsatt en 16-pins OBD ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinung Kristiansen Skrevet Februar 14, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2019 På 2/12/2019 den 9:31 PM, Quattro73 skrev: Er fortsatt en 16-pins OBD ;) Jepp. Men bare 4 ledninger går til den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 14, 2019 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2019 17 timer siden, Sveinung Kristiansen skrev: Jepp. Men bare 4 ledninger går til den. Koble til apparatet ditt du, og prøv, så tar vi det derfra ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg