OleMH Skrevet Januar 15, 2019 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2019 Hei! Har en Passat 2011 modell 2,0tdi DSG som rister/vibrerer når man starter den når motor er kald. Turteller står å vibrerer på tomgang. Når bilen har gått ca 10 min går den som normalt. Prøvde å provosere frem feil nå. Virker som risting minsker hvis man skrur av alt som bruker strøm. Risting øker ved aktivering av setevarme og Max varme i kupé på vifte. Noen som har noen tips? Feil på dynamo? Ligger ikke lagret noen feilkoder på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 15, 2019 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2019 Hvis ristingen pågår så lenge som 10min kan det være en dyse som begynner å forstøve dårlig. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleMH Skrevet Januar 15, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2019 Rister kanskje ikke så lenge som 10 min, men til motoren får opp litt varme 3-5 min kanskje. Er veldig mye mindre risting når jeg skrur vifte på off, derfor jeg lurte på om det kan ha noe med strømtrekk å gjøre? Kan det være dårlige glødeplugger? Bilen har gått 220k uten at jeg kan se at de er byttet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Februar 27, 2019 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2019 Tilsett rens i diesel og/eller fyll på med diesel supreme fra esso? Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg