trulsv Skrevet November 15, 2018 Rapporter Share Skrevet November 15, 2018 Var uheldig her i høst under rygging med tilhenger og fikk knust det lille tåkelyset (?) som sitter nede til venstre på støtfangeren bak. Ser ut til at lyktehuset/reflektoren også sprakk, så må vel prøve å få byttet hele greia før Eu-godkjenning. Jeg har ikke greid å finne verken delenummer eller bilopphuggerier som har denne lykta. Noen som har noen tips til hvor man kan få tak i denne, eller må man ty til originalverksted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulsv Skrevet November 16, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2018 Til orientering så tok jeg idag kontakt med Isuzu forhandler angående å få tak i ny original bakre tåkelykt, dvs. hele lykta. Det kom til å koste kr. 1400,- (!). Spurte om hva det ville koste å få tak i nytt glass, altså det lille røde plastikk-glasset - det kom på kr. 151,-. Ser ut som jeg da går for det billige alternativet, nytt glass holder i massevis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg