Skillz2k Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Viftereimen hadde løsnet og byttet det hjulet som var ødelagt. Når jeg startet bilen idag så gikk den 2 min på tomgang og da jeg sjekket tempmåleren i bilen låg den helt oppe. Stoppet og sjekket om jeg hadde vann på bilen og beholderen var så godt som tom fylte på vann og startet opp og såg at tempen gikk rett ned igjen. Når jeg skulle ta en liten test tur så ville ikke varmeapparatet starte, har vert litt sånn i det siste at det trenger et lite puff på selve viften for å starte. Puffet på viften men ingen ting skjedde, Kjørte da en tur og fikk masse dugg i bilen og kjente det luktet svidd. Kjørte hjem igjen og skrudde ned dekselet under hanskerommet og brant meg skikkelig på formotstanden. Var sinnsykt varmt og luktet skikkelig svidd Her kan dere se. godt svidd Hva koster en ny formotstand på møller?? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 4-500 ca. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Gratis på høggern hvis du har lommer på jakka......:D Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet April 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Tror dere at det er lurt å selve viften også? var godt varmt der Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg