ttomsa Skrevet April 20, 2018 Rapporter Share Skrevet April 20, 2018 Hei, Skulle sette min nye (gamle) touareg på saksebukken(lang nussbaum) men blir ikke helt klok på hvor jeg bør sette klossene Tips mottas med tak :-) Trenger bruksanvisningsbok for bilen også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet April 21, 2018 Rapporter Share Skrevet April 21, 2018 Setter den på jekkefestene. Eller så tar to en lang to tom fire legger på langs med klosser på. Da er den litt mer stabil og du får den litt høyere. Er det service boken du tenker på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ttomsa Skrevet April 21, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2018 Ok :-) men jeg er litt usikker på jekkefestene, antar det er hulla under plastdeksel, ser ut til at det skulle vært en gummikloss eller noe der opprinnelig men går det bare opp i ramme/kanal mangler alt av manualer. så skulle gjerne hatt tak i både eier manual og gjerne en service manual også fant sprekk i eksosmanifoild også, Tips? God helg :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet April 21, 2018 Rapporter Share Skrevet April 21, 2018 Manual og service manual altså service hefte det får du med møller. Eier historikk får du med ringe til eller gå til SVV. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg