Sveinung Kristiansen Skrevet Mars 15, 2018 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2018 Min 9 år gamle Caddy med DSG automatkasse, oppfører seg rart. Når jeg enten skal rygge eller kjøre frem, er det som bilen fommler med å komme seg i gir. Det er som om jeg ikke får turtalet opp. Men så snart bilen er i bevegelse oppfører den seg helt normalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 18, 2018 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2018 Er olja skiftet når den skal? Mener å huske at det er 60 000 km intervaller på det. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinung Kristiansen Skrevet Mars 18, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2018 Ja den er skiftet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg