Huijsmans Skrevet Mars 6, 2018 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2018 Har en 2010 mod. TDCI automat hvor jeg får feilmelding om at en bremselyspære er defekt når jeg trår på bremsen. Denne blir borte når jeg har kjørt en stund, finner ikke feil på noen av pærene. Noen som har noe tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KooPa TropA Skrevet Mars 28, 2018 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2018 Mulig du har funnet ut av dette nå.... Har du tilhengerfeste? Irr/vann i den elektriske kontakten kan gi mange rare feilmeldinger. Siter 2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat 2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huijsmans Skrevet April 4, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2018 Takk for forslaget, har hengerfeste så da sjekker jeg det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg