Yngvejos Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Jeg sølte mye olje på sement igår. Tørka bort det meste med ei fille, så helte jeg biltema kaldavfetting over flekkene og lot det ligge ei stund før jeg spylte det bort. Ikke en oljeflekk igjen. :) Men det er gjerne værre når olja har vært der lenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 bensin løser jo opp bitumen å da.... så bensin bør ikke stå for lenge på asfalt... Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Du spyler seff bort bensin/dieselen etterpå. Poenget mitt er at bensin ikke tærer bort asfalten på 10 min! Men mange adre bra tips her, så det burde ikke være noe problem. Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg