magne sten Skrevet Desember 21, 2017 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2017 Hei har en Audi A4 sport avant 150 hk bensin 2002 mod Problem med bilen er at ved ca 70 grader fusker litt for så og stoppe når temp er 85-90 grader må vente 20-30 min før den starter og det samme gjentar seg. Avlest p 0171 og p 0322 Håper på ett svar fra en som har vært borti dette tidligere slik at jeg slipper og skifte en masse sensorer . lamda, mengdemåler, svinghjulsensor. etc etc kr 500 sendes til den som gir meg ett fornuftig svar som funger. god jul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 21, 2017 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2017 Begynn med det du har konkret feilkode på, Engine Speed Sensor G28. Feiler denne så stopper motoren. Sitter helt bak på blokka, rett bak oljefilteret. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16706/P0322/000802 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne sten Skrevet Desember 26, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2017 OK Quattro 73 fikk returnert Lamda sonde og mengdemåler jeg trodde det var Byttet ESS G28 noe trangt men fant ett "kikkhul" nedover manifold og byttet denne test kjørt flere ganger virker OK så da kan du ha så mye takk og sende meg ditt konto no her eller mail b********s@yahoo.com ha en fin dag mvh Bjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 26, 2017 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2017 Hei Bjørn, kjekt at det ordnet seg :) Dette forumet er der vi hjelper hverandre med slikt - uten å ta betalt for det :) Ha en videre God Jul :D Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne sten Skrevet Desember 26, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2017 OK takker så mye fortsatt God Jul mvh Bjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne sten Skrevet Januar 7, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2018 Hei igjen har problem med bremse høyre bak BMW 118 D 2008 mod skivene "henger" fast slik at jeg får varmgang bremseskive, ingen varme i syl for sko (håndbrekk) Har skiftet klosser (Bilextra) smurt anleggsflater høyre/venstre side er det feil på bremsesylinder/ hovedventil etc ??? mvh Magne Sten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 7, 2018 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2018 Kan være rust på stempel i caliper. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg