HRC Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Begynner å bli bra nå! Men må senke mer, den subbet jo ikke over fartshumpene engang....;) Siter 91 Audi S2 Coupe http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2777 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Originally posted by HRC Begynner å bli bra nå! Men må senke mer, den subbet jo ikke over fartshumpene engang....;) Du med den lette bakenden din utgjør da ikke noe subbing... Skal vise deg noe annet når vi med litt rompe og lår setter oss i vogna, så blir det nok subbing ja...:titties: Men skulle som sagt kommet litt lavere frem! Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HRC Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Originally posted by NoFear Du med den lette bakenden din utgjør da ikke noe subbing... Skal vise deg noe annet når vi med litt rompe og lår setter oss i vogna, så blir det nok subbing ja...:titties: Men skulle som sagt kommet litt lavere frem! Haha, ikke mobb rompa mi :D Skal snart vise deg subbing jeg, H&R settet skrudd i bånn blir saker yummy Siter 91 Audi S2 Coupe http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2777 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 nok et strålende bevis på at man ikke trenger gjøre mye med en golf for at den skal bli kul..:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Originally posted by NoFear Vanlig ja, men den er litt clean da, liker det... Ikke noe veldig mye dilldall, og spoilere hit og dit, og alskens mulig dritt... RS fangere og sånt kan jeg spare meg for, ihvertfall på en vanlig sport med 90 hk. Blir vel kanskje G60-sett og en DTM leppe. Lengre går jeg ikke. Effektanlegg blir det nok ikke nei, bare en søt liten endestuss hvis det blir noe.. :op Herregud så enig...... Knæsje felger og!! Denne var cleanogfin! Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet April 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Herregud så enig...... Knæsje felger og!! Denne var cleanogfin! Bra noen har skjønt d. hapyhappy Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 ja..veldig fin bil :) men liker når man finner på noe særegent... så en golf2 i ett av golf bladene mine. med 90fangere med chromelist på..i søkket der hvor skillet går mellom ruglete og glatt plastikk i toppen.. Den hadde det på frontfangeren og bakfangeren ..! Var driit pent! :D og chrome rundt vinduene! rødt og chrome er jo porr! men så er jeg besatt av chrome da..... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet April 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Originally posted by vwgolf2 ja..veldig fin bil :) men liker når man finner på noe særegent... så en golf2 i ett av golf bladene mine. med 90fangere med chromelist på..i søkket der hvor skillet går mellom ruglete og glatt plastikk i toppen.. Den hadde det på frontfangeren og bakfangeren ..! Var driit pent! :D og chrome rundt vinduene! rødt og chrome er jo porr! men så er jeg besatt av chrome da..... ;) ja, det er sant, det er jo X antall slike biler som jeg har. Har vurdert chrome da, men syns det blir litt feil når det er null chrome originalt på bilen. Kjøpte siste VWGolf&Co bladet i går, der var det jo en golf med 90 fangere m/chromeliste, rallyfront, M3-speil og sære chromehjul, snakk om stilkræsj spør du meg. Har også vurdert å kjøre med småfangere hvis jeg skal lakkere, og kjøre med max senking... Ellers er det jo hjula som er meste særegent med golfy, og det fins jo fler av de.... Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Mai 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Da har endelig Golfy kommet lavere ned fram. Har også fått på grøftlys og DTM-leppe... Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 what a beauty!!!!:eek: faen nå vil jeg ha lappen og bil:mad: off topic: det siste bildet var drit bra tatt yodude Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Originally posted by vwgolf2 ja..veldig fin bil :) men liker når man finner på noe særegent... så en golf2 i ett av golf bladene mine. med 90fangere med chromelist på..i søkket der hvor skillet går mellom ruglete og glatt plastikk i toppen.. Den hadde det på frontfangeren og bakfangeren ..! Var driit pent! :D og chrome rundt vinduene! rødt og chrome er jo porr! men så er jeg besatt av chrome da..... ;) Har du noen bilder av dette?Må si jeg ble litt interessert i å gjøre noe slikt.. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Mai 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Originally posted by -carude- what a beauty!!!!:eek: faen nå vil jeg ha lappen og bil:mad: off topic: det siste bildet var drit bra tatt yodude All kreditt til k2bjarne for det siste bildet...thumpsup Ble tatt i natt en gang... Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Hvorfor skal du selge den skjønnheten?? Link Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Originally posted by Golfy Har du noen bilder av dette?Må si jeg ble litt interessert i å gjøre noe slikt.. desverre...har en reportasje i ett blad hjemme bare.... men skal si ifra hvis jeg greier og snoke opp noe på den derre internetten ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juni 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Originally posted by MSpeed Hvorfor skal du selge den skjønnheten?? Link Har nok lyst på litt mer power... Selv om jeg synes det er en sprek 90hk, så er det litt for kjedlig.... Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg