Quattro97 Skrevet September 28, 2017 Rapporter Share Skrevet September 28, 2017 Nettopp kjøpt meg en audi a4 b5 1998 mod som nesten alt er byttet ut til rs4 deler, samtlig rs4 drivaksler, og nå er høyre hjullager fremme gått fyken, lurer da på, vill orginalt hjullager passe eller må jeg få tak i rs4 hjullager..? noen ideer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 28, 2017 Rapporter Share Skrevet September 28, 2017 Må da vite hvilken motor du har i din A4, samt årsmodell og motor der RS4-delene kommer fra. Du kan også kikke her, http://www.oemepc.com/audi Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro97 Skrevet September 28, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2017 Jeg har AEB motor 1.8t, vet ikke ossen årsmodell og motor rs4 delene kommer fra.. ikke visste forrige eier heller siden han kjøpte bilen sånn.. føler dette kan bli et problem fremmover :P, noen måte å finne det ut på, skal det stå et delenummer på hjulspinnelen eller drivakselen? så kunne det gått ann å fått vite det utifra det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 28, 2017 Rapporter Share Skrevet September 28, 2017 Mest sannsynlig har du lager 8E0498625B som er fra 2000-2001. Før montering, sammenlign og se om ALT er likt det gamle du demonterer. Lager til A4 B5 AEB passer ikke. Husk å bytte navbolt! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro97 Skrevet Oktober 1, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2017 Jaokei, takk, da bestiller jeg fra det chassi nummeret å vis det ikke passer sender jeg tilbake men regner med det passer da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 2, 2017 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2017 8E0498625B er et delenummer, antar det vil passe dersom hjuloppheng er fra RS4. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro97 Skrevet Oktober 2, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2017 Obs, akkurat sett over listen med bytte av deler på bilen, er visst s4 spindler å rs4 drivaksler.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg