Blakkigjen Skrevet September 3, 2017 Rapporter Share Skrevet September 3, 2017 Hei, ny her så ser fram til samarbeidet :)) Har en Audi A4 Avant stv stående her som jeg har skiftet bremseskiver og klosser på framme. Har luftet bremsene framme og bake men når jeg starter motoren så går pedalen i bånn. Når motoren står så får jeg trykk på første trykk på pedalen. Dessuten så minker det i beholderen når jeg holder på å pumper men ser ingen lekkasje. Lekker det over i stempelet eller hva skjer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 3, 2017 Rapporter Share Skrevet September 3, 2017 Hvorfor luftet du bremsene? Hvis nivå minker har du en lekkasje. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blakkigjen Skrevet September 3, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2017 40 minutes ago, Jesper1201 said: Hvorfor luftet du bremsene? Hvis nivå minker har du en lekkasje. Måtte ta av caliper fordi eier hadde knekt av fjøra som holder klossene, borret ut og monterte tilbake. ser at det kommer luft av og til i beholderen når det pumpes. har etterfylt hele tiden. Kan det lekke over i hovedsylinder? Er så innebygd at den ser jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 4, 2017 Rapporter Share Skrevet September 4, 2017 Skjønner. Da må du bare fortsette å lufte, på riktig måte og sjekke alle calipere for lekkasje. Lite sannsynlig at det lekker i master, da ville ihvertfall ikke nivået sunket. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blakkigjen Skrevet September 4, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2017 3 hours ago, Jesper1201 said: Skjønner. Da må du bare fortsette å lufte, på riktig måte og sjekke alle calipere for lekkasje. Lite sannsynlig at det lekker i master, da ville ihvertfall ikke nivået sunket. Ok, takker. Prøver det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Askulf Skrevet September 4, 2017 Rapporter Share Skrevet September 4, 2017 Måtte du fjerne caliper fra bilen, altså koble fra bremseslange? Byttet du i så fall skiver? Lett å få lekkasje der. Siter 03A6, 10Octavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg