thor_no Skrevet Mai 23, 2017 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2017 Da jeg skulle hjem fra jobb i dag ville ikke bilen starte. bilen gikk helt normalt i morges. det jeg har notert meg så langt er at glødelampa ikke tenner i det hele tatt når jeg skrur på tenninga. mener den kommer på et sekund eller to uansett( hvem tenker på å se etter sånt når alt virker:-( ) jeg løsnet på to av dyserørene og kinnet. da sto dieselspruten så det tyder på at det kommer diesel fram til dysene. noen som har noe erfaring med slik feil? Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mai 23, 2017 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2017 Lenge siden du har byttet glødere da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet Mai 23, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2017 Det er nok en stund siden men det er såpass varmt nå at den burde start uten. har lite tro på at 4 plugger skal dø sånn plutselig fra morgen til kveld. trur nok feilen ligger et annet sted. har søkt litt på o stor internett og når glødelampa ikke tenner så er det et tegn på at motorstyringa ikke får strøm heller. har mer tro på det. får sjekke litt sikringer releer ol i morgen. Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet Mai 26, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2017 Feilen viste seg å ligge i 109 releet. Jeg leet litt på releet der det sattog fikk deretter både gløding og start på bilen. Det var ikke serlig stabilt så jeg tok ut releet og fant at loddingen innvendig til bein 30 hadde sprukket opp. Etter å ha loddet på nytt var bilen så god som ny..... nesten.... Askulf reagerte på dette 1 Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg