simfhe Skrevet Mai 9, 2017 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2017 Hei, jeg har en liten oljelekkasje på høyre side av motoren fra toppakningen. Når jeg har parkert bilen og den har stått noen timer er det en liten inntørket flekk under på størrelse med en 5 kroning. Hvor lenge kan jeg kjøre med dette før jeg må bytte toppakning? noen som har erfaring med dette? Kunne jo tenkes at lekkasjen er så liten at det vil ta lang tid før noe må gjøres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbo Skrevet Mai 31, 2017 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2017 Det høres uproblemastik ut, om du gidder å tørke vekk litt av og til eller legge en klut nedi der som hindrer drypp. Jeg har hatt tilsvarende på flere biler uten problem. Også på en VW Transporter/camper hvor alle sa at jeg måtte bytte toppakning. Det var 80 000 km og fem år siden, og det er helt stabilt. Sikker på at det ikke er toppdeksel-pakningen? I så fall er det greit å bytte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg