latex224 Skrevet Mars 13, 2017 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2017 Hei på dere. Jeg har en Toyota Corolla 2001 modell 5-dørs kombi, hvor lydsignalet ikke virker. Har sammen med en kompis funnet ut at det er denne Sperre-ringen(som han kalte den) som sitter i rattet som må byttes. Jeg lurte på hva denne ringen heter navn rett og hvor man evt. kan få kjøpt den og/eller hvor mye det koster å få denne byttet på et verksted. Hilsen han dere latex224 duden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 13, 2017 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2017 Jeg må bare spørre, hvordan kom dere frem til det? Antar du mener sleperingen. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
latex224 Skrevet Mars 16, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2017 Vi har sjekket alt fra sikringer til relè`r, brukt prøvelampe, kontakt spray, sjekket leddninger etc. Så til slutt så skrudde vi ut ratte(altså horn-knappen) å tok ut denne (kontakten) kan ligne på en hvit sukkerbit med hornledningen i. Har heller ikke hatt noe irr på kontaktene, sikringen etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 16, 2017 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2017 Har dere målt spenning/manglende spenning inn på hornet? Testet med å sette spenning direkte på hornet? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
latex224 Skrevet Mars 18, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2017 Ja. Alt virket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 18, 2017 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2017 Slepering koster ikke mange kronene og er byttet ila. 1,5t Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
latex224 Skrevet Mars 19, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2017 Ok takk for svaret :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg