Anonym8282 Skrevet Januar 26, 2017 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2017 Hei, har problemer med en mercedes 230e, når jeg skal starte den så høres det ut som om den ikke får bensin , men fyrer tungt hvis jeg gir full gass og går såvidt før den plutselig går fint. Også hvis jeg gir gass så fjusker den og dør ofte ut, dette varer heltil den blir varm, da fjusker ingenting og den går som en drøm uansett gass, noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anonym8282 Skrevet Januar 26, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2017 Edit: må kinne lenge når jeg skal starte den og når den dør ut. Har bra oljetrykk osv osv. Gått 330000 km Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Januar 26, 2017 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2017 Trur jeg ville begynt med Bensinfilteret og Plugger å sett på plugghettene. Sjekk luftfilteret byttes kan jo være gammelt å slitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anonym8282 Skrevet Januar 26, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2017 Skal bytte plugger i morra så får se da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg