kjetilbjerke Skrevet Januar 16, 2017 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2017 Audi Q5 2009 mod. Den senere tid har varmeapparatet virket normalt ved start av kald motor når bilen har stått stille ute på gårdsplassen. Står bilen inne i parkeringshus ved rundt 15 - 20 pluss grader, vil ikke varmeapparatet slå seg på ved start av kald motor. Får først varme etter at motoren er blitt varm, og noe svak tilstrømming av varme via kanalene i coupeen. Kjent problem for noen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Januar 17, 2017 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2017 Om du har det så varmt i garasjen så vil bilen regulere seg etter den tempen du har i garasjen. Og ikke etter det som er ute temp dermed mindre varme ved oppstart. Regner med at du får varmen i bilen, liten stund etter du har kjørt den ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Januar 18, 2017 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2017 Varmeapparatet står sikkert på auto hele tiden? Eller styrer du det selv? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muba Skrevet November 12, 2017 Rapporter Share Skrevet November 12, 2017 @kjetilbjerke, fant du ut av årsaken ? Det høres ut som jeg har også fått liknende problem. Når bilen startes etter st den har stått ute hele natt, kommer det varm luft nesten umiddelbart, men når bilen startes igjen etter par timer vil kommer det ikke varm luft før etter unormal lang tid. Har forsøkt å deaktivere Auto og uansett om jeg skrur på temp til Hi reagerer ikke anlegget, heller ikke om jeg setter til frontrute varming. Dette skjer altså kun ved start av en allerede oppvarmet bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg