Sandemann Skrevet Juli 27, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2017 Det løste problemet med å bytte føleren :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandemann Skrevet August 4, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2017 Er det noen som vet om man må kalibrere noe når man har byttet sensor? Kan se ut til at lysa ikke svinger når jeg svinger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 4, 2017 Rapporter Share Skrevet August 4, 2017 I utgangspunktet ikke, men kan hende du nå kjøre en adapsjon på den. Har aldri hatt behov for å gjøre det når jeg har skiftet nivåsensorer på jobb. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandemann Skrevet August 6, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2017 Adapsjon? Er det noe som må gjøres hos Møller, eller kan andre verksteder fikse dette? :) Eller kan det være noe annet feil. Har ikke feilmeldingen lenger, og lysa går opp og ned, og til hver sin side når jeg starter bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 6, 2017 Rapporter Share Skrevet August 6, 2017 25 minutter siden, Sandemann skrev: Adapsjon? Er det noe som må gjøres hos Møller, eller kan andre verksteder fikse dette? :) Eller kan det være noe annet feil. Har ikke feilmeldingen lenger, og lysa går opp og ned, og til hver sin side når jeg starter bilen. Og lysa later til å ha riktig innstilling/høyde? Hvis de har det, så virker det for meg som alt er iorden - de kjører jo selv-sjekk ved oppstart. Nei, de verkstedene som har ordentlig diagnoseutstyr skal klare dette. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandemann Skrevet August 6, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2017 Tja, vet ikke om lysa er riktig. Jeg synes at de kanskje kan være litt høye, men jeg har kjørt en liten stund med å se at lyse står rett i bakken, så kan være at de er riktig nå:) Er nokså sikker på at lysa ikke svinger, men ikke helt sikker. Men selv-sjekk ser ut til å være i orden :) Jeg får teste litt mer, og så får jeg høre med en kompis om han har utstyret til å ta en adapsjon :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg