quattrroo Skrevet Januar 3, 2017 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2017 Jeg har en Audi 90 2,3 1989 model som har fått en PKK mangel jeg ikke finner ut av. Det er for stor slark i seterygg. Har hatt setene ute og sjekket for løse skruer, slakke wirer ol, men finner ingen feil. Det var også mangel på utslitte glidesko i innfestning ved gulv på setene. Disse er byttet, men verksted mener fortsatt det er for mye slark i sete rygg. Noen som har noen tips om hva som kan gjøre at slark blir mindre. Eller er disse setene slik fra starten av? Siter 2010 BMW 123d 2006 VW Touareg R51989 Audi 90 2,3 Quattro1971 411E Variant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 3, 2017 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2017 Er vel isåfall i låsemekanismen slakken sitter, må vel vrenge av setetrekk for å kommer til den, uten at jeg er helt sikker. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg