gotthard Skrevet Desember 10, 2016 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2016 Trenger ny bil, ser etter en som du sitter litt høyt i, tenker Connect eller Caddy typer da jeg egentlig ikke har så mye brukt for mer enn 2-3 seter, men ser jo og at mann får andre greie biler til 100K. Markedet oversvømes av gammle postbiler, noe som kan være et bra kjøp skun tru da de har fått bra med service osv, mange er vel kjørt hardt menn det har jeg inntrykk av att de fleste kassebiler har blitt. Hardet siste året kjørt connect tourneo (5seter) men den røyk motoren på og jeg orker ikke lengre bytte motorer å styre, bilen er ikke verdt pengene eller jobben. har sett bittelitt på slike som skoda roomster og vw touran, forslag eller erfaring tas i mot med takk :-) (spes på brukte postbiler ol) Siter -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Opel Insignia sport tourer 2009 Kia Soul 2018 Golf 5 1,6L 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg