Tooran Skrevet Oktober 12, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2016 Hei. Har en Touran 2004 mod som jeg fikk konstant ESP lys i instrument og i bryter for ESP off. Fikk sjekket feilkoder og det viser seg å være kode G201 Bremsetrykkgiver. Har forstått det slik at denne ligger i ABS Pumpen og at pumpen må byttes. Jeg fant meg en pumpe på huggeriet som stemmte med årsmod girkasse motor, og nesten alle nummer stemte med pumpen jeg hadde fra før. Forskellen var en kode som står i parantes på lokket. Noen som vet noe om dette??? Fikk opp flere feilkoder med pumpa fra huggern en den jeg hadde. Er takknemlig for tips.ang dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 12, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2016 Delenummeret må være helt rett. Lettere å kjøpe en fra utlandet. Er mange som selger overhalte enheter på Ebay. Alt du trenger er å søke med delenummeret. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg