VST Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Hei! Noen som vet hvor de selger slike sett for ettermontering? (har sentrallås) Noen erfaringer? Til E36 sedan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw318 Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Lurer også på det samme... Er så "slitsomt" å bruke nøkkelen hele tia :D Håper det kommer noen svar om dette... Siter - bmw 325i e36 91`mod x bmw 318is coupè e36 93`mod -SOLGT x bmw 318i e36 92`mod -SOLGT x bmw 316 e30 84`mod (vinterbil) -VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks104 Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Originally posted by Dieu Hei! Noen som vet hvor de selger slike sett for ettermontering? (har sentrallås) Noen erfaringer? Til E36 sedan Slenger meg på her jeg å!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotrondsen Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Bilradiospesialisten i kr.sand gjør ihvertfall det... Siter I`m not driving too fast, I`m flying too low... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 er ikke helt med hvor du bor hen, men du kan jo ta kontakt med G. Myhren i oslo.. dem selger defa.. og er jævli flinke. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Vi selger Enforcer fjernstyring. 990 for et kit. Førlger med to fjernkontroller. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg