Gulmo89 Skrevet September 13, 2016 Rapporter Share Skrevet September 13, 2016 Hei. Har en 92 mod mk2 . Bilen starter på første omdreining ved kald start. Men da begynner problemet mitt. Den går å rister på 8-900 omdreinger og lugger skikkelig når jeg kjører. Men når golfen har blitt varm,null problem. Noen her som har noen tips på hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 13, 2016 Rapporter Share Skrevet September 13, 2016 Hvilken motor(kode)? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulmo89 Skrevet September 13, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2016 1,8 bensin . 90 hestern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 13, 2016 Rapporter Share Skrevet September 13, 2016 Monomotronic? Bilde av motor? Muligens får motor for lite bensin når kald, begynn med å sjekke temperaturgiver til ECU. Den er normalt blå av farge og skal være ca 2500 ohm ved 20 grader, og ca 250 ohm ved 90 grader. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulmo89 Skrevet September 13, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2016 Da skal jeg prøve den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg