potetsalat Skrevet September 2, 2016 Rapporter Share Skrevet September 2, 2016 Hei, noen som kan hjelpe meg og skaffe/linke til en brukt eller ny viskeoverføring til en Carina 96?Ser at det finnes masse til japansk, men min bil er såklart engelsk. SB164ABK00E072752 BN88490 Toyota skulle forøvrig ha over 4000 for en ny en, det synes jeg var i meste laget til en såpass gammel bil. Noen ide om hvorfor det er så mange flere japanske biler,(med JT i udnerstellsnummeret) ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 2, 2016 Rapporter Share Skrevet September 2, 2016 Har du sjekka/vet at det er fysiske forskjeller i overføringa? Jeg vil tro at din lokale bilopphugger har ett eller annet vrak stående hvor du kan få plukket av overføringa. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potetsalat Skrevet September 3, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2016 Ja en fra huggern sa det. Det står også beskrevet på de fleste bruktbildele-sider at disse ikke passer overens. Har funnet ca. 20 stk japanske nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 3, 2016 Rapporter Share Skrevet September 3, 2016 Ja, men da er det greit hvis det står beskrevet at de ikke går overens. Men da er kanskje Ebay.co.uk rett sted og sjekke. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg