pIMp Skrevet Oktober 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2002 Farven skal være fin den.. skulle jo selvfølgelig hatt en skikkelig feet farve,men 5k for literen og oppover for lakken er litt vel mye for meg.. bruker bilen såpass at d har jeg ikke råd til :D Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2002 det derre ser dyrt ut !!! :D Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Oktober 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2002 Originally posted by pIMp gjett hvem som har former av stylinga si.. :D :D :D :D :D Skal du masseprodusere? Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2002 sweeeeeeeeet, bebbe Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet Oktober 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2002 Kult! Bare bytt ut de "Redd barna"-felgene så :D En sånn bil fortjener noe stilfult! Hva slags motor sitter det i den? Hva er trimmingsplanene? Lykke til ! Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Oktober 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2002 Dette blir bra. Når dtår den ferdig må se mer bilder Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Oktober 10, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2002 D er en 2.2 vtec motor og m turbokit m intercooler så skal d vist være mulig m 310-320 hk ifølge import-tuning.. Jeg har et sett m 19 hjul som skal på.. :D Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Oktober 10, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2002 Originally posted by erling Skal du masseprodusere? kjekt å ha hvis jeg skulle dunke borti noe, eller noen skulle dunke borti meg.. 1 dag og jeg har ny styling :D :D Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Oktober 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2002 Originally posted by pIMp D er en 2.2 vtec motor og m turbokit m intercooler så skal d vist være mulig m 310-320 hk ifølge import-tuning.. Jeg har et sett m 19 hjul som skal på.. :D Kjempe bra du ikke bare skal ha styling. Blir fort feil å ha en bil som ser ut som den går, men i realiteten er det en 1.3 med 75 hk... Gleder meg til å se den helt ferdig Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Oktober 10, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2002 Originally posted by OleC Kjempe bra du ikke bare skal ha styling. Blir fort feil å ha en bil som ser ut som den går, men i realiteten er det en 1.3 med 75 hk... Gleder meg til å se den helt ferdig Turbo er på ønskelisten foreløpig. Håper at d er noen som vil sponse meg litt når de ser den ferdige bilen :D Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Oktober 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2002 Misunner deg den bilen :) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Oktober 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2002 ser bra ut!! Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crx maniac Skrevet Oktober 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2002 Originally posted by OleC Kjempe bra du ikke bare skal ha styling. Blir fort feil å ha en bil som ser ut som den går, men i realiteten er det en 1.3 med 75 hk... Gleder meg til å se den helt ferdig lurer på hva du brukte til å støpe form, hvordan du gjorde det osv. Har planer om akkurat det samme, ha i reserve. Siter hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xalibur Skrevet Oktober 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2002 feeet bil er det 2,0i 16v eller 2,3i? (eller kansje 2,2 Vtec?):D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Oktober 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2002 d er nok en 2.2 vtec.. bilen er ganske ferdig nå, men jeg har ikke noe digitalkamera.. Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg