drue96 Skrevet August 7, 2016 Rapporter Share Skrevet August 7, 2016 Hei. Har en del små problemer med en 04 touran. Har fått opp motorlampen, dette er avgass feil??? Mest sansynelig egr ventil..... Bilen er litt tung startet innemellom... Har sporadisk feil på abs og antispinn..... Her om dagen begynte håndbrekk lampa og Blinke, samtidig forsvant speedometeret og tankmåleren kommer og går. Noen forslag?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_waldemar Skrevet August 8, 2016 Rapporter Share Skrevet August 8, 2016 Første bud på lista må være å kjøre en diagnosetest,får kjøpt slike testere stort sett for mindre enn Møller vil ta for en test. Kjekt med å ha en liggende til en annen anledning også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet August 8, 2016 Rapporter Share Skrevet August 8, 2016 Møller tar kun 590kr for å ta en diagnose på bilen. Det er prisen ned mot biltema skannere ;) Jeg ville levert bilen til Møller. De kjenner bilen. De tar en rask søk på bilen og gir deg beskjed om hva som er galt. Hva som må evt byttes Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_waldemar Skrevet August 8, 2016 Rapporter Share Skrevet August 8, 2016 Forsåvidt enig med TKarlsen,men da blir det å renne verkstedet ned med flere turer gjerne etter reprasjon for å få slettet feilmeldinger istedenfor å prøve å være mer selvhjulpen i fremtiden. Men det var ivertfall mitt tips til trådstarter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet August 8, 2016 Rapporter Share Skrevet August 8, 2016 Om trådstarter vil kontrollere bilen sin i senere tid og ha mulighet til å skanne bilen når han vil så bør han kjøpe inn en skanner ja :) Det er jeg enig. Men sånn engangstilfelle er Møller en grei utvei :) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg