Stabenfeldt Skrevet Juli 11, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2016 Hei, Jeg har en Octavia '08 modell. Har dessverre fått litt rust i dørkarmen som må fjernes. Vet dere hvor jeg finner fargekoden? Tenkte jeg skulle kjøpe lakk på Biltema. Bilen er svart og jeg finner bare 2 varianter som 'høres' svarte ut i listen [1] til Biltema. Kan det være en av disse? :-) SKODA 9910 BLACK MAGIC 36-7334 SKODA C9Z BLACK MAGIC 36-7334 [1] http://www.biltema.no/no/Kundeservice/Fargeguide-for-Biltema-Utbedringslakk/Utbedringslakk-Skoda/ Mvh, Martin Stabenfeldt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 11, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2016 Fargekoden står på klistremerket fremst i serviceheftet ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 11, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2016 Finner vel også samme info ark klistret i reservehjulbrønnen bak på bilen Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stabenfeldt Skrevet Juli 11, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2016 YES! Takk for raskt svar! :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 11, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2016 Men kjøp noe annet enn biltema lakk ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stabenfeldt Skrevet Juli 11, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2016 Oh? Hvorfor det? :-) Hva anbefaler du? Det er en fyrstikkeske stor flekk i dørkarmen som skal lakkes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 11, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2016 Bilxtra, Mekonomen eller MECA har gjerne lakk? Eller kan du bestille på nett, blandet etter din lakkode. http://www.lakksalg.no/webshop.aspx?pageid=86933&catId=24312&Product=70764#products Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg