Leirdalen Skrevet Juli 7, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2016 Jeg har en 98 mod passat 1,9 tdi. Når jeg starter bilen, så begynner viskerne å gå, de stopper etter ca 10 sekunder på et helt vilkårlig sted. Når jeg skal slå de av etter bruk, så fortsetter de også å gå ca 10 sek før de stopper på et vilkårlig sted, det skjer ikke hver gang, men ganske ofte. Noen som har noen formening om hva som er galt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 7, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2016 Setter en 10'er på at det er selvparkeringa av vindusviskerene som er defekt. Bytte motoren er antagelig løsningen. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larseko Skrevet Juli 30, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2016 Fikk tilfeldigvis noe som ser ut som samme problem i dag, på min 1999 passat uten regnsensor. Dvs. symptomet er egentlig at visker ikke slår seg av. Den fungerer i alle moduser, og parkerer seg helt fint i intervallmodus, men skrur seg ikke av når jeg prøver. Som på din, så går viskeren 8-9 ganger før den stopper, oppdaget jeg etterhvert. I følge en del på nettet, er det releet som er mest sannsynlig. Jeg skal uansett prøve det først, siden det er vesentlig billigere enn motor. Er det det som heter 370, tro? Det er nr to på andre rekke fra oven bak dash. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg